Plunder alle schatten in Roguebook met het Deluxe Pack dat een heleboel extra content bevat. Fugoro, Merchant of Wonders: Lijf de nieuwe speelbare held Fugoro in en ontgrendel 50 nieuwe kaarten, talenten en schatten die je kunt combineren. -Alternate Art Pack: Ga de uitdagingen in het Roguebook in stijl aan dankzij drie kaartruggen en tien exclusieve alternatieve kaartillustraties. -Roguebook - Hero Skin Pack: Duik in het Roguebook in stijl met deze vier exclusieve heldenoutfits. Bevat één alternatieve outfit per persoon voor Sharra, Sorocco, Seifer en Aurora.