Pas je decks aan met drie exclusieve kaartruggen en tien exclusieve alternatieve kaartillustraties. - De kaartrug ''Krog'': Versla de Krog-koning om die te bemachtigen. - De kaartrug ''CAP-10'': Dood de CAP-10 om daaraan te komen. - De kaartrug ''Roguebook-veroveraar'': Voltooi het Roguebook een keer om het te verdienen.