Road 96: Mile 0 – Full Journey Bundle
Of je nu al eerder hebt gehoord van Road 96 of pas net, het is hoog tijd om zelf te ontdekken waar het allemaal over gaat. Ontdek het kleurrijke land Petria en alle personages. Stel je overtuigingen op de proef met Road 96: Mile 0 en tart je noodlot met Road 96. En dat allemaal terwijl je luistert naar geweldige soundtracks van getalenteerde artiesten. Het mooie is dat beide games in willekeurige volgorde kunnen worden gespeeld, dus waar wacht je nog op? Welkom in Petria!