Rivals of Aether
Rivals of Aether is een indie vechtspel dat zich afspeelt in een wereld waar de strijdende beschavingen de kracht van Vuur, Water, Lucht en Aarde oproepen. Speel met maar liefst vier spelers lokaal of met twee spelers online.