Rivals of Aether: Sylvanos and Elliana
Speel als de originele karakters Sylvanos en Elliana met dit DLC dubbelpakket voor Rivals of Aether. Sylvanos, het Hart van het Woud, vertegenwoordigt aarde en Elliana, het Vliegende Arsenaal, vertegenwoordigt lucht. De DLC komt met twee speelbare karakters.