RimWorld Console Edition - Royalty DLC
Het rijk is gearriveerd. Hun vloot met vluchtelingen vestigt zich in de rimwereld en zoekt bondgenoten. In hun eervolle cultuur maken ze gebruik van geavanceerde technologie terwijl ze voor de oude tradities van koningen en koninginnen buigen. Breid je ervaring van RimWorld Console Edition uit met allerlei nieuwe extra's en functies. KONINKLIJKE TITELS Kolonisten kunnen quests voltooien om eer bij het rijk te verdienen. Eer levert keizerlijke titels op, zoals acoliet, ridder en baron. Bouw grote troonzalen voor je edelman terwijl hij in de koninklijke rangen stijgt. Tooi hem fijne gewaden voor een monarch of in het prestigieuze harnas van een groot krijger. Hij houdt toespraken vanaf de troon, inspireert je mensen en speelt piano, de harp en de klavecimbel. PARANORMALE KRACHTEN Er zijn meerdere manieren om paranormale krachten te ontwikkelen. Degenen met keizerlijke titels krijgen hun krachten van de keizerlijke ceremoniële schenker. Tribale kolonisten kunnen met de mysterieuze animaboom communiceren om hun paranormale connectie op te bouwen. Maar je kunt ook tegen het rijk vechten met paranormale technologie die je tijdens quests hebt gestolen. Er zijn allerlei paranormale krachten. Sommige zijn perfect voor gevechten, terwijl andere nuttig zijn voor het beheer van je gemeenschap. Voor alle paranormale krachten moeten je kolonisten mediteren. Elke kolonist doet dit op zijn eigen manier op basis van zijn titel, achtergrond en kenmerken. NIEUWE QUESTS Dit uitbreidingspakket voegt een hele reeks questcontent toe. Aangezien RimWorld een verhaalgenereergame is, liggen de quests niet vast zoals in andere games. In plaats daarvan genereert het systeem in elke nieuwe sessie unieke quests met verschillende doelen, vijanden, gasten, beloningen, helpers, speciale bedreigingen en wereldcondities. Samen zorgen die voor een eindeloze hoeveelheid gevarieerde verhalen en uitdagingen. MECH-CLUSTERS Mechanoids kunnen nu mechanoidclusters maken. Dat zijn groepen nieuwe mechanoidgebouwen die samenwerken en voor een unieke tactische uitdaging zorgen. Mech-clusters verschijnen altijd eerst in een slapende toestand. De speler kan de tijd nemen om een aanvalsplan uit te voeren. Daardoor is de speler de aanvaller in plaats van de verdediger zoals in de basisgame. KEIZERLIJKE TECHNOLOGIE Dit uitbreidingspakket voegt een heleboel nieuwe uitrusting toe. Sommige uitrusting wordt door nieuwe techschema's ontgrendeld. Dat zijn speciale technologie-items die je door quests, handel of diefstal verzamelt.