De componist van de gamesoundtrack, Sir Bob Cornelius Rifo (een echte motorfan), aka The Bloody Beetroots, heeft de handen ineengeslagen met Dainese, AGV en Ducati en zowel een livery gemaakt voor de Ducati Panigale V4 R als een exclusieve motoroutfit, met laarzen, helm, handschoenen en leren jack! Draag deze unieke outfit voor RiMS Racing vol trots!