RiMS Racing : Japanese Manufacturers Package Xbox One
Het Japanese Manufacturers Pack omvat 76 reserveonderdelen, livery's en motoroutfits waarmee je je Honda-, Kawasaki-, Suzuki- en Yamaha-motoren kunt upgraden. - Honda: 1 officiële livery + 10 prestatieonderdelen voor de CBR1000RR ABS 2019 - Kawasaki: 1 officiële livery, 1 motoroutfit + 10 reserveonderdelen voor de Ninja ZX-10RR 2019 - Suzuki: 1 officiële livery, 1 motoroutfit + 10 reserveonderdelen voor de GSX-R1000R 2019 - Yamaha: 1 officiële livery, 1 motoroutfit + 10 reserveonderdelen voor de YZF-R1 2020 Het onderdelenpakket bevat ook 16 voor- en achterbanden van Pirelli, alsook 4 voorremklauwen van Brembo Stylema die voor alle vier de Japanse motoren geschikt zijn.