Het European Manufacturers Pack omvat 76 reserveonderdelen, livery's en motoroutfits waarmee je je Aprilia-, BMW-, Ducati- en MV Augusta-motoren kunt upgraden. - Aprilia: 1 motoroutfit + 10 prestatieonderdelen voor de RSV4 1100 Factory 2020 - BMW: 1 motoroutfit + 10 prestatieonderdelen voor de M 1000 RR 2021 - Ducati: 1 motoroutfit, 1 zwarte livery + 10 prestatieonderdelen voor de Panigale V4 R 2020 - MV Augusta: F4 Claudio 2018 livery + 10 prestatieonderdelen voor de F4 RC 2019 Het onderdelenpakket bevat ook 16 voor- en achterbanden van Pirelli, alsook 4 voorremklauwen van Brembo Stylema die voor alle vier de Europese motoren geschikt zijn.