RiMS Racing : Bahrain International Circuit Xbox One
Het internationale circuit van Bahrein, ook bekend als het Sakhir International Circuit, is een ultramodern circuit waar de grootste motorrondes op worden verreden. Het staat bekend om de 5,412 km aan vele korte rechte stukken en scherpe bochten, waardoor de nadruk ligt op het voorzichtig insturen bij bochten en de snelheidswisselingen, en niet op pure snelheid.