RIDE - 2015 Top Bikes Pack 2
Met de DLC RIDE - 2015 Top Bikes Pack 2 kun je op 7 van de beste modellen scheuren die in 2015 zijn gemaakt. Kies uit motoren van de beroemdste fabrikanten ter wereld, waaronder Honda, BMW, MV Agusta en Suzuki!