Revelations
Deze downloadbare content bevat belangrijke spoilers voor het verhaal van de volledige game. Wij adviseren je daarom om het hoofdavontuur eerst uit te spelen voordat je deze downloadbare content speelt. Word de befaamde vampierkrijger Alucard en zet de gebeurtenissen van Castlevania: Lords of Shadow 2 in gang.Na het downloaden krijg je toegang tot deze downloadbare content door ‘Additional Content’ [extra content] te selecteren in het hoofdmenu.