Regenboog-Batman pakket
In een handomdraai verandert Batman in een regenboog vol duizelingwekkende actie. Naast de normale Bat-gadgets is het kostuum van Regenboog-Batman zo fel dat het zelfs laserstralen kan weerkaatsen! Rainbow Raider is een artiest die op het slechte pad is geraakt en die felle stralen licht uit zijn ogen kan schieten om elke held op zijn pad flink toe te takelen. Samen veroorzaken deze twee kleurvolle personages een caleidoscopische chaos in de wereld van LEGO Batman 3!