Red Happi Coat
Vier de zomer met deze vuurwerkfeest-outfit! *Deze items verschijnen in je commode zodra je ze hebt geaccepteerd via de blauwe kluis voor je huis. *Outfits kunnen worden gewijzigd door de spiegel of commode in je huis te gebruiken.