Reckless Car Pack
Breid je garage uit met drie unieke wagens! Gorbie: De grote favoriet van de community is er dan eindelijk! Deze schoonheid is een genot om te besturen en het is nóg leuker om hem te slopen. Blade: Deze muscle car is op en top Amerikaans. Zelfs in stilstand kun je zien dat hij sneller is dan een komeet. Stepvan: Deze populaire klassieke ijscowagen serveert geen ijsjes, maar rampspoed! Dit DLC-pakket is ook inbegrepen in Season Pass 2.