Rayman 3 HD
Beleef een fantastisch avontuur vol humor met Rayman en Globox en red de Crossroad of Dreams.Rayman 3 HD is de prachtig opgepoetste en definitieve versie van Rayman 3 Hoodlum's Havoc met oogstrelende high-definition-graphics. Fans van Rayman en platformspellen mogen dit niet missen!Ren, spring en sla je een weg door de eerste twee levels van het spel en neem het op tegen de mysterieuze Hoodlums en hun hulpjes.