Railway Empire - Japan
Japan 1872: na de geslaagde restauratie van het Meiji-bewind gaat het land van de rijzende zon een veelbelovend tijdperk van grote industriële en economische veranderingen tegemoet. Japans ambitie op lange termijn om een eigen modern, landelijk spoorwegnet te ontwikkelen wordt werkelijkheid. Mensen uit voorheen feodale streken verlangen ernaar naar bloeiende metropolen te reizen. Gebruik in Railway Empire – Japan je vooruitziende blik, planning en slimme strategie om een spoorwegnet aan te leggen om dit “grote pendelen” te faciliteren. Geef je voorrang aan het zo gewenste personenvervoer of geef je de voorkeur aan het vervoer van goederen? Denk goed na en weeg je winst af tegen de tevredenheid van je passagiers.