RAGE 2: 1100 RAGE Coins
Koop 1100 RAGE-munten, een betaalmiddel in het spel wat je in RAGE 2 kunt gebruiken om cosmetische voorwerpen, uitrusting en andere nieuwe inhoud te kopen. Ga naar de winkel in RAGE 2 om te zien wat er allemaal verkrijgbaar is.