Race met Ryan Roadtrip Luxe Editie
Speel als Ryan en een uitgebreide groep vriendje met 12 nieuwe racers met Amerikaans thema, waaronder American Titan, Kansas Gus en New York Lexa. Ga met ze mee op een trip met Amerikaanse vrachtwagens, met 4 nieuwe banen die net zo spannend en kleurrijk zijn als de fantasie van een kind. Ga naar het westen over de historische Route De Luxe Editie bevat ook alle razendsnelle actie van de originele Race met Ryan. Ga voor het kampioenschap in de Carrièremodus of haal je vrienden in tijdens een race voor 2-4 spelers op een gedeeld scherm. Haal de andere racers in met de verrassingsvoorwerpen uit Ryans beroemde Mystery Eggs, zoals Burger Shields, Sticky Slime, Trick Surprise Eggs en nog veel meer. De besturing is eenvoudig, je kunt automatisch versnellen en er is een tutorial om jongere spelers door hun eerste videogame te leiden. Het perfecte cadeau voor de feestdagen voor alle leeftijden!66, word ijskoud de beste in Icy Land, ga terug naar de natuur in Forest en zoef langs het verkeer in City. Haal jij weer als eerste de finish?