RABBIDS INVASION - PACK #5
Geniet nu van de bekende TV-serie op een compleet nieuwe manier! Nu kijk en speel je mee met de Rabbids in drie interactieve afleveringen: "SLIPERY AND SOAPY", "RABBID TEST N° 98001-C: THE MIRROR" en "RABBIDS WITH FLEAS". Kom van die bank af en daag je vrienden en familie uit in gekke, leuke opdrachten zoals Soap Rush, Paper Jumper, Object Hunt en meer...