Pure Farming 2018 - Duitse kaart
Breid Pure Farming 2018 uit met de Duitse kaart voor uren extra gameplay. Run een nieuwe boerderij in een van de mooiste delen van Duitsland en doe je best om het unieke lokale boerenwerk onder de knie te krijgen: het kweken van raapzaad en het fokken van schapen!