Pure Chess Romeins Spelpakket
Schaken is een strijd, en hoe kun je een strijd beter winnen dan met het Keizerlijke Romeinse leger! Opgemaakt in een epische ruïne van een Romeinse tempel, zijn de bronzen schaakstukken net zo heroïsch. Gladiatoren en aanvoerders staan zij aan zij met geleerden, inclusief Julius Caesar! Dit spelpakket is perfect voor een strijd van knappe koppen!