Professional Farmer 2017 - Gold Edition
Bereid je voor op een landelijke levensstijl! Dit spel speelt zich af op je eigen boerderij! Leef het leven van een boer met alle daarbij horende geweldige uitdagingen! Rijd in originele voertuigen, frees stukken land, zorg voor je dieren en verkoop je groente! Verschillende seizoenen en weersomstandigheden staan garant voor realistisch speelplezier. Duik dieper in je leven als boer met de inbegrepen DLC. Zorg voor extra dieren in 'Cattle & Cultivation', zaai zonnebloemzaadjes, gebruik een grotere veemarkt en optionele veefokker, en geniet van nog veel meer gave features.