Vecht om te ontsnappen uit een geheime TranStar-maanbasis. Elke vijand, alle gevaren die je tegenkomt, de doelen die je behaalt en de buit die je verzamelt zijn elke keer weer anders. Dankzij gevaarlijke en dynamische omgevingen biedt de Mooncrash-campagne voor Prey een gedenkwaardige, oneindig herspeelbare uitdaging die zelfs de meest ervaren spelers tot het uiterste op de proef zal stellen. De volledige game Prey is vereist.