Portal Knights - Lobot-box
De Lobot-box omvat een gouden robotset voor jouw personage in Portal Knights, inclusief: - Lobot-armen - Lobot-lichaam - Lobot-helm - Lobot-benen Krijg toegang tot jouw robotset in de winkel in Portal Knights. Versla het kwaad dat de werelden van Portal Knights heeft overgenomen in deze RPG-sandboxgame boordevol actie! Doorkruis willekeurig gegenereerde werelden en maak kennis met nieuwe personages, verbeter je eigen personage en strijd tegen de monsters van The Fracture. Verken elke wereld en zoek naar grondstoffen die je nodig hebt om unieke en krachtige voorwerpen te maken. Bouw de werelden opnieuw op met landschappen die voortdurend veranderen en herstel de vrede door de Portal Guardians te verslaan. Word de ultieme Portal Knight!