Portal Knights - Doos van sikkeneurige ringen
Pas je Portal Knights-personages aan met deze selectie sikkeneurige ringen. Bevat de volgende ringen: - Ring van Vliegen - Ring van de Vuurheerser - Slecht Weer-ring Onderscheid je van vrienden met deze geweldige nieuwe effecten op je personage tijdens het verkennen van Elysia. Geef je personage gewoon een prachtige ring en bekijk het resultaat! De wereld van Elysia heeft je nodig! Doe mee met deze coöperatieve, 3D-zandbak actie-RPG om je personage te levelen, epische wapens te creëren, vijanden in realtime te verslaan en vrijwel alles te bouwen! Creëer je avontuur. Maak je held. Word de ultieme Portal Knight!