Portal Knights - Bosdierendoos
Breid je verzameling huisdieren in Portal Knights uit met onze Bosdierendoos, met 4 unieke huisdieren! Bevat de volgende huisdieren: - Hommel - Wasbeer - Eend - Konijn Neem deze charmante huisdieren mee op avontuur of laat ze rondzwerven in jouw wereld! De wereld van Elysia heeft je nodig! Doe mee met deze coöperatieve, 3D-zandbak actie-RPG om je personage te levelen, epische wapens te creëren, vijanden in realtime te verslaan en vrijwel alles te bouwen! Creëer je avontuur. Maak je held. Word de ultieme Portal Knight!