Politie-pack
Geen agent houdt je nog bij als je de gratis Politie-pack voor Midnight Club Los Angeles downloadt. Bestrijd de politie met hun eigen wapens door te racen in de Border-, Highway- en Squad Patrol-wagens (kies tussen de 1996 Chevrolet Impala en de Dodge Charger SRT8). Ontglip de politie bij de stoplichten en race op topsnelheid, maar weet dat je de smerissen in je nek krijgt als je de wet aan je laars lapt. Download de pack vandaag nog en ga naar de showroom om achter het stuur te kruipen van de politiewagens.