Planet Zoo: Schemerpakket
Glip de mysterieuze wereld van de schemerdieren binnen met het Planet Zoo: Schemerpakket! Het bevat vijf geweldige nieuwe soorten, meer dan 200 gedetailleerde, nieuwe decoratiestukken en het eerste nieuwe carrièrescenario sinds de release van Planet Zoo! Bereid je voor op de komst van de guitige nieuwkomers, waaronder ondeugende wasberen en sluwe vossen. Breid je park uit met een brede verzameling voorwerpen en decoraties met een schemerthema. En duik in het diepe met een nieuw carrièrescenario dat zich afspeelt in de prachtige omgeving van Transsylvanië. VIJF SCHEMERDIEREN Hou je vast, hier komen de wasbeer, vos, wombat, gestreepte skunk en nijlroezet! Zorg dat deze hartveroverende diersoorten, die vaak in holen, burchten en grotten te vinden zijn, zich helemaal thuis voelen in de knusse nieuwe verblijven die je voor ze gaat bouwen. Nodig bezoekers uit om een glimp op te vangen van de ongrijpbare wasberen die vanuit hun gebruikelijke stedelijke jachtgebied in een natuurlijker omgeving zijn gezet. Kies je favoriete vos uit een enorme variëteit van prachtige kleuren, zoals zilver, zwart, wit, kruisingen en gevlekt. Kijk hoe wombats en skunks leven, spelen en hun jongen grootbrengen in holen. En zorg voor een kolonie gave nijlroezetten in een splinternieuw toegankelijk vivarium waarin bezoekers rond kunnen lopen terwijl deze vleermuizen over hun hoofden vliegen. Er is ook een nieuw verrijkingsitem. Laat je dieren uit hun dak gaan met de nieuwe, stuiterende pompoenbal! MEER DAN 200 NIEUWE DECORATIESTUKKEN Laat je creativiteit maar stromen met een overvloed aan inspirerende decoraties. Omarm de nacht met borrelende ketels, spinnenwebben, oogstickers, en pompoenen met allerlei verschillende gezichten. Maak gedetailleerde kastelen en dorpen met de allernieuwste bouwcomponenten, waaronder muren, torens, hout en metaal. En ga los met griezelige begroeiing zoals de van nature kronkelige langlevende den, de in de schaduw goed gedijende klimop, het spookzwammetje en het vingerhoedskruid. Of je nu met grijnzende waterspuwers een straathoek versiert of een imposant valhek installeert boven de ingang van je dierentuin, deze aantrekkelijke decoratiestukken brengen de sfeer van dit Planet Zoo-pakket perfect over. Breid je dierentuin uit in een andere richting en geef je bezoekers een compleet nieuw gebied om te verkennen. EEN NIEUW CARRIÈRESCENARIO Welkom in Transsylvanië! Help Nancy om haar wonderbaarlijke dierentuin weer op te bouwen, waarin ontsnapte vossen vrij rondlopen. Adopteer en verzorg verschillende diersoorten, bouw mooie verblijven en red een Isabelbeer uit handen van een rijke beroemdheid om van je niet zo best lopende dierentuin weer een plek te maken waar de bezoekers in drommen op afkomen. Het eerste nieuwe carrièrescenario sinds de eerste DLC van Planet Zoo uitkwam is een diepgaande, veelzijdige en meeslepende campagne met een unieke sfeer.