Planet Zoo: Noord-Amerikapakket
Verwelkom acht verbazingwekkende nieuwe dieren in je dierentuin met het Noord-Amerikapakket! Het Noord-Amerikapakket bevat iconische diersoorten waar de community om zit te trappelen. Een afwisselende selectie van grommende, zwemmende en galopperende exemplaren, compleet met vijf nieuwe verrijkingsitems zodat ze zich thuis voelen. Bij het Noord-Amerikapakket krijg je ook een scenario tegen de klok om je dierentuinbeheerskills op de proef te stellen in de uitlopers van de beroemde Blue Ridge Mountains. BELANGRIJKSTE ONDERDELEN ACHT ICONISCE NOORD-AMERIKAANSE DIEREN Het Noord-Amerikapakket bevat de eland, poema, Californische zeeleeuw, Noord-Amerikaanse bever, Amerikaanse alligator, zwartstaartprairiehond, poolvos en Amerikaanse stierkikker. Dat zijn in totaal zeven verblijfsdieren en één vivariumdier. Intrigeer je bezoekers met uiteenlopend, fascinerend Amerikaans wild, van de rijzige eland, de grootste en zwaarste hertensoort in Planet Zoo, tot de kleine prairiehond. Je bezoekers zullen er geen genoeg van krijgen om elk nieuw dier zijn unieke gedrag te zien vertonen. De poolvos bijvoorbeeld, die de laagste temperaturen aankan in de game, jaagt heel schattig door met zijn gezicht vooruit in de sneeuw te duiken, net als in het wild. De Californische zeeleeuw maakt een kenmerkend blaffend geluid, en laat zijn blubberige lijf vaak drillen. Ondertussen houdt de kleine prairiehond, het kleinste volwassen dier dat je in Planet Zoo kunt vinden, rechtop alles in de gaten, waarna hij keffend in het rond springt. KRIJG EEN NIEUW SCENARIO TEGEN DE KLOK ONDER DE KNIE Welkom in Wildlifepark Jameson! Genesteld tussen de meren aan de uitlopers van de Blue Ridge Mountains ligt deze pas ontwikkelde attractie die jouw beheervaardigheden goed kan gebruiken. Je breidt de dierentuin uit door terrein vrij te maken en nieuwe verblijven aan het landschap toe te voegen. Werk om de moerasachtige stukken heen en laat je creativiteit de vrije loop bij het creëren van grote, natuurlijke verblijven waarin de dieren zich thuis zullen voelen. Je voert de planning en de bouw aan, en probeert de diversiteit van diersoorten te vergroten door de dieren uit het Noord-Amerikapakket in je dierentuin op te nemen. Help deze dieren om zich te settelen in hun met liefde ontworpen nieuwe verblijven, onderwijs bezoekers over de behoeften van de dieren en ontwikkel goede fokprogramma's om het succes van de dierentuin voort te zetten.