Planet Zoo: Europapakket
Ontdek de schoonheid van Europa met het Planet Zoo: Europapakket! Deze vijf verbazingwekkende, veelgevraagde nieuwe Europese diersoorten geven je dierentuin een nieuwe, sprankelende impuls. Maak kennis met de alpensteenbok, de Euraziatische lynx, het damhert, de Europese das en de vuursalamander. Breid je dierentuin uit met 250 oogstrelende nieuwe decoratiestukken, stel je managementvaardigheden op dierentuingebied op de proef met het spannende nieuwe scenario rond een majestueuze alp, en geniet van de magie van Europa. VIJF VERBAZINGWEKKENDE NIEUWE DIEREN Maak kennis met de alpensteenbok, de Euraziatische lynx, het damhert, de Europese das en de vuursalamander! Dat zijn in totaal vier verblijfsdieren en één vivariumdier. Bouw hun ideale stekkie en voldoe aan hun dagelijkse behoeften, dan voelen deze Europese prachtexemplaren zich bij jou als een vis in het water. Kijk rustig toe hoe de Europese dassen onder de grond rusten terwijl ze schuilen voor het weer, en laat je bezoekers op unieke wijze kennismaken met de dieren door ondergrondse camera's te plaatsen en de beelden te vertonen op reclameborden. Het Europapakket bevat ook nog drie nieuwe verrijkingsitems om je dieren bezig te houden. De alpensteenbok kan op de rotsblokken van de geitenklimberg halsbrekende toeren uithalen, het damhert en de alpensteenbok kunnen eten uit vogelverschrikkerfeeders en de Euraziatische lynx en de Europese das kunnen heerlijk met hun lijf tegen het ruwe oppervlak van de schuurschors schurken. Dieren die je al langer in je dierentuin hebt, kunnen ook van deze voorwerpen gebruikmaken. MEER DAN 250 OPVALLENDE NIEUWE DECORATIESTUKKEN Bouw en decoreer met verrassende creatieve opties, geïnspireerd door pittoreske Europese locaties, waaronder legendarische steden zoals Venetië en Amsterdam. Bouw prachtig versierde bruggen over glinsterende wateren, voeg flora uit Europa toe, zoals de gewone plataan, kurkeik en wijnstok, en zet nieuwe dierenborden neer met een nieuw middeleeuws thema. Je kunt zelfs de feestdagen alvast inluiden met feestverlichting en decoraties. Maak je eigen feestelijke dorpje of wintermarkt! EEN LEUK NIEUW SCENARIO Eigenaars van de Walp-halla-dierentuin willen dat je zo veel mogelijk nieuwe diersoorten bij elkaar krijgt voor de feestdagen aanbreken. Denk je dat je dat kunt? Probeer dit nieuwe, feestelijke scenario tegen de klok uit en stel je managementvaardigheden op de proef! Deze in de besneeuwde uitlopers van een torenhoge berg gelegen dierentuin bevat drie aparte zones gebaseerd op Italië, Frankrijk en Zwitserland. Om flink te scoren moet je de dierentuin uitbreiden vanuit het berggebied naar deze drie regio's met landenthema. Trakteer je bezoekers op een Europese excursie die ze nooit meer zullen vergeten.