Planet Coaster: Klassieke attracties-collectie
Geef je park een likje stijl met de Klassieke attracties-collectie. Met deze negen nieuwe attracties en één variant beleven je gasten meer spanning en plezier dan ooit tevoren! Deze collectie is geïnspireerd door de meest iconische en klassieke kermis- en pretparkattracties van over de hele wereld. Er is voor elk wat wils, zoals de ouderwetse Macchina Classica-roadster, de spetterende Armada-attractie, de sierlijke Sky Temple en meer attracties en achtbanen waarmee je het park van je dromen kunt verwezenlijken! Achtbanen De chaotische draaiende achtbaan Interdimensional geeft gasten elke keer een unieke belevenis doordat de karretjes op de baan in elke richting kunnen draaien; het heden en verleden komen bijeen in de Infinite dankzij meerdere lift- en lanceeropties, waaronder een traditionele kettinglift en een LSM-lanceersysteem. Attracties op baan Armada is een betoverende boottocht door sfeervolle omgevingen, ideaal om je favoriete water-darkrides in een nieuw jasje te steken; en laat je niet misleiden door de nostalgische schoonheid van Macchina Classica, want deze strakke topper behaalt de hoogste snelheid van alle baanattracties in Planet Coaster. Attracties Sky Temple is een prachtige observatieplatformattractie met de traditionele architectuur uit de Qin-dynastie als thema; Rising Raptor is een aanpasbare vrijevaltoren die je kunt verlagen voor de relaxte gast of verhogen voor door de wol geverfde sensatiezoekers; de zuster van deze attractie, Golden Eagle, heeft nog spannendere, naar buiten wijzende gondels; stap in de Free Flyer voor een soepele slingerbeweging of een intens potje tollen; en laat je vaart je richting bepalen op een ovaal parcours in Swift Drifters. Transportritten Laat je gasten genieten van een ongeëvenaard uitzicht over je hele park vanuit de Gondola, een luxetransportrit met maximaal vier passagiers voor een rustig ritje in een gestroomlijnde hangende cabine.