Pigsy’s Perfect 10
Het grappige varkentje Pigsy staat bekend om zijn gevatte grappen en twijfelachtige persoonlijke hygiëne. Hij krijgt eindelijk de kans om in het middelpunt van de belangstelling te staan. De Titan Graveyard is een eenzame plek en Pigsy heeft echt gezelschap nodig. Hij droomt van de perfecte vrouw en besluit er eentje te bouwen van schroot dat hij op het autokerkhof vindt.Behalve een nieuwe verhaallijn, bevat deze downloadbare content ook 3D-extra's waardoor de prachtige beelden nog mooier worden. Zowel het volledige spel als het nieuwe Pigsy-verhaal is beschikbaar in 3D.