PGA TOUR 2K23 Ultimate Head Start Pack
Boost je golfervaring als nooit tevoren met The Ultimate Head Start Pack! Met de aankoop van de The Ultimate Head Start Pack ontvang je 4.000 VC, 12 Epic golfballen, en ontgrendel je ook alle uitrusting en kleding van de Pro Shop (met uitzondering van tijdelijke items van de uitgelichte store). Je krijgt de tools, skills, en stijl om vanaf het begin te domineren. Of je het nu opneemt tegen je vrienden of de beste golfers van de wereld, met deze pack ben je niet te stoppen! Wacht niet langer en til je golfervaring naar een hoger niveau. Haal The Ultimate Head Start Pack en beleef optimale excellentie, stijl, en plezier.