Personage- en levelpakket Cloak and Dagger
Download dit personage- en levelpakket en speel als Cloak en Dagger! De gebeurtenissen spelen zich af net nadat Cloak en Dagger hun ongekende krachten hebben verkregen. Help hen te ontsnappen aan hun snode ontvoerder en zijn supersterke handlanger en los samen de puzzels op met behulp van hun unieke nieuwe vaardigheden.