Persona 3 Reload: Persona 4 Golden Yasogami High-kostuumset
Persona 3 Reload: Persona 4 Golden Yasogami High-kostuumset bevat extra content waarmee je Yasogami High-kostuums uit Persona 4 Golden kunt gebruiken. *Dit product kan ook in een bundel worden gekocht. Let op dat je niet per ongeluk meerdere keren hetzelfde koopt.