Persona 3 Reload: Episode Aigis -The Answer-
Na de mysteries van de Dark Hour, de epische gevechten in Tartarus en alle onvergetelijke gebeurtenissen van Persona 3 Reload zitten de S.E.E.S.-leden gevangen in een eindeloze 31 maart. Reis door de Abyss of Time als Aigis, ga nieuwe uitdagingen aan en onthul de oorzaak achter dit vreemde lot en de waarheid achter de gebeurtenissen van die dag...