Peppa Pig: Wereldavontuur
Speel in de grotere wijde wereld van Peppa en neem je gezin mee in het verhaal! New York City wacht, net als Parijs, Australië, Londen en een hele wereldtournee aan andere leuke plaatsen! Jij en je vriendin Peppa kunnen pizza maken in Italië, over de Hollywood Boulevard wandelen, samen op een cruise gaan en meer. Er zijn nieuwe personages te ontmoeten, leuke nieuwe missies om uit te proberen en ontelbare accessoires om je te verkleden! Word een kat, een kangoeroe, een geit, een ezel of wat je maar wilt! Verander je gezinsleden ook in Peppa-personages, inclusief je broers, zussen en volwassenen, om ze deel van het verhaal te maken. Bouw je eigen huis in Peppa's buurt en laat daarna de souvenirs en dingen die je over de hele wereld hebt verzameld zien om het huis van je gezin schitterend mooi en anders te maken. Steel overal ter wereld de show terwijl je speelt met Peppa - en vergeet niet je laarzen mee te nemen!