PAYDAY 3: Fear & Greed Heist
De Fear & Greed-overval vindt plaats op Wall Street. Het is een gewaagde klus waarbij we niet alleen onze vijanden beroven, maar ook de aandelenmarkt zelf. Kies voor stealth of bruut geweld en pleeg de overval van de eeuw voordat ook maar iemand er erg in heeft.