PAYDAY 3: Chapter 4 - Fear & Greed
Chapter 4 - Fear & Greed is de vierde en laatste DLC in de Gold Edition. Dit hoofdstuk bevat: Fear & Greed Heist Fear & Greed Tailor Pack Fear & Greed Weapon Pack ‘Raak ze waar het pijn doet’ krijgt een heel nieuwe betekenis als de Payday Gang het op de aandelenbeurs gemunt heeft. De bende heeft de financiële ruggengraat van hun aartsvijand Concord ontdekt en het is tijd om terug te slaan. Ze zijn van plan om hun machtige tegenstander aan de bedelstaf te brengen terwijl ze hun eigen zakken vullen. Doe mee aan deze lucratieve overval waarbij wraak, fortuin en chaos samenkomen in één enkele operatie die niet mag mislukken.