PAYDAY 3: Boys in Blue Weapon Pack
Het Boys in Blue Weapon Pack bevat drie wapens met allerlei mods, een charm en een sticker. Met de krachtige Adeling RG5 Assault Rifle kun je je vijanden van grote afstand of van dichtbij neermaaien. De Adeling RG5 wordt geleverd met 11 unieke mods. De flexibele ATK-7 SMG is een klassiek wetshandhavingswapen voor als het er hard aan toe gaat. Dit snelle, effectieve wapen behoort niet voor niets nog steeds tot de standaarduitrusting. De ATK-7 wordt geleverd met acht unieke mods. De monstrueuze Bullkick 500 is de perfecte keuze voor die momenten waarop alles draait om brute kracht. De Bullkick 500 wordt geleverd met zeven unieke mods. Het pakket bevat ook de COPNUT-sticker en de Bullion Bar-wapencharm. Het Boys in Blue Weapon Pack is ook beschikbaar als onderdeel van de Boys in Blue Chapter 2-bundel.