PAYDAY 3: Boys in Blue Heist
The Boys in Blue Heist speelt zich af in een politiegebouw waar in beslag genomen kostbaarheden liggen opgeslagen. Vlad, een oude vriend van de bende, wil een fortuin aan goud, dat door corrupte NYPD-agenten in beslag is genomen, terug hebben. Daarbij zijn alle middelen geoorloofd. The Boys in Blue Heist kan worden voltooid in de modi Stealth en Loud en is ook verkrijgbaar als onderdeel van de Boys in Blue Chapter 2-bundel.