Paw Patrol Bundel
Geniet van beide spellen van de serie Paw Patrol In deze bundel zit: Paw Patrol: On a Roll Paw Patrol is niets te dol! Geen klus is te groot, geen pup is te klein! Ga mee met Ryder en alle acht PAW Patrol pups op 16 missies op 8 Puptastische locaties in Avonturenbaai. Speel als Marshall, Chase, Skye, Rubble, Everest, Rocky, Zuma of Tracker en help ze hun speciale vaardigheden gebruiken om vrienden te redden, 16 spannende missies te voltooien en de boel te redden! De Mighty Pups van PAW Patrol redden Avonturenbaai Er is een meteoor neergestort die de pups megakrachten heeft gegeven... en van Avonturenbaai een megapuinhoop heeft gemaakt. Nu is het aan jou en de pups om de wereld van PAW Patrol te verkennen, trouwe vrienden te redden en de stad weer net zo PAWtastisch te maken als hij was. Een verzameling geweldige spellen die iedereen uren plezier biedt!