Pakket Lotsduel
Het pakket Lotsduel bevat drie compleet nieuwe kaarten die zijn geoptimaliseerd voor het speltype Solo en twee nieuwe gladiatorskins: Glott en Marius. De kaart Invictus is geïnspireerd door de eerste slavenopstand van 135 v. Chr. en op de map Barbaars moet je de poorten van Rome verdedigen. Op de nieuwe Survival-kaart Eiland moet je, omringd door water, tegen een overmacht strijden. En in het speltype Solo kun je al je moed tonen op de kaarten Barbaars, Invictus en Obelisk.