PAC-MAN WORLD Re-PAC Chrome Noir Chogokin skin
De Chrome Noir Chogokin cosmetische skin geeft PAC-MAN een glimmende robotachtige look, zodat je in metallic stijl in Ghost Island op avontuur kunt gaan!