Deze bundel bevat: - 1000 Overwatch-munten - Epische Fenrir Reaper-skin Gebruik je Overwatch-munten om de Premium Battle Pass te ontgrendelen, in-game cosmetische items te kopen of niveaus te skippen in de Premium Battle Pass. Niveauskips zijn niet van toepassing op prestigeniveaus.