Outward - Pearlbird huisdier en Fireworks kracht
Ga op avontuur met je trouwe vriend! Met de inbegrepen vaardigheid kun je de lucht verlichten met vuurwerk en genieten van een rustige nacht met je metgezel in de ruige rijken van Aurai!