ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Terrible Tornado (Pajamas)
Dit is een extra pyjama-outfit voor Terrible Tornado. Let op: om deze content te gebruiken, moet je verder komen in de game en Terrible Tornado ontgrendelen. De outfit van een personage kan voor het gevecht worden geselecteerd.