ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Yamato's Grand Tour Logbook & Soul Map 1
Yamato beschouwt het logboek van Oden als zijn persoonlijke bijbel. Ga met hem op pad en verken alle verschillende levels! * Dit product bevat Soul Map 1, met nieuwe vaardigheden en verhoogde limieten voor bestaande statistieken en vaardigheden.