ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Nami Costume "Onami"
De Onami-outfit is een vermomming die door het ONE PIECE-personage Nami wordt gedragen tijdens Wano Country Arc. Voltooi Whole Cake Island Arc in Dramatic Log om deze outfit te gebruiken.